Logo
Customer Stories Header

Star Support

Kriittiset tapaukset

Puhelin +358 9 3158 4395

Aukioloaika 08:30-16:30

PDSVision Star Support

On olemassa yrityksiä, joilla on laajempi tarve huolehtia yrityksen IT-ympäristöstä, mutta ei mahdollisuutta sisäiseen laajaan IT-tukeen. Eritoten PLM asiakkaamme ovat huomanneet tarpeen laajemmalle PLM tarkastukselle, sillä kyseessä on varsin Business kriittinen järjestelmä.

PLM, CAD ja CMS järjestelmät eivät ole järin yleisiä IT-osastojen ylläpitämiä ratkaisuja vaikka ovatkin usein melkoisen kriittisiä yrityksen varsinaisen liiketoiminnan tukena. Vaikka toteuttamamme ratkaisu ei olisikaan monimutkainen, sen tuki tarvitsee myös ymmärrystä järjestelmästä ja toisinaan ei ole järkevää kouluttaa sisäistä resurssia huolehtimaan tuesta.

Yrityksille, jotka haluavat laajempaa tukea, tarjoamme Star Support pakettiamme, joka pitää sisällään:

  • Säännölliset järjestelmän Health Checkit.
  • Cachen ja tarpeettomien tiedostojen tyhjennys.
  • Toimintakyvyn säännöllinen varmistus.
  • Järjestelmän monitorointi.
  • Tukeen kuuluva metodologinen ja koulutusapu.
  • Mahdollisuus hyödyntää tukea järjestelmien päivitykseen.

Paketointimme ovat kustomoitavissa ja siten voimme räätälöidä asiakaskohtaisesti oikean tason tuen. Alla lyhyt kuvaus miten tuen tarpeen voi esimerkiksi määritellä:

  • Aikapankki 16 – 120 h tukea
  • Järjestelmän toimintakyky yleisesti (onko optimaalinen?)
  • Säännölliset tarkastuksissa havaitut ongelmat
Yhteystiedot
PDSVision
Tampere
Kalevantie 2
33100 Tampere
Finland
info@pdsvision.fi
+358 20 7401 730
Sosiaalinen Media
Legal Policy
Copyright © 2017 - PDSVision